18 Şubat 2020 Salı

Soruyorum #5


Son gün insanı olmamak nasıl bir şey olurdu?


12 yorum:

  1. yani her şeyi son güne bırakmak mıı. türklerin ata sporu :)

    YanıtlaSil
  2. acele etmemek ve üşengeçlik arasında bir yerlerde(?) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soruya soruyla karşılık vermeyelim lütfen :D

      Sil
  3. Çoğunlukla bunu yapmıyor muyuz zaten, pek yabancı gelmedi bana :D

    YanıtlaSil
  4. son yazımdasın zaten şekerlik :)

    YanıtlaSil
  5. Son gün insanı değilimm!! Hemen işimi bitireyim de kafam rahat etsin derim. Yoksa son güne kadar o konuyu düşünürüm bu da beni yıpratır 😅😬

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir şey :) Ben hem kafama takarım; ama düzün bir şekilde tamamlayabilmem için son günlerin yaklaşması gerekiyor illa :)

      Sil
  6. Son güne bırakanlardan değilim... :) Ama son güne bırakan kişileri de görmedim değil. Kanımıza işlenmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kurtulmaya çalışıyorum bu illetten vallahi tebrik ederim seni :)

      Sil