1 Mart 2019 Cuma

AMA GÖKYÜZÜ ÇOK GÜZEL, BEN ÖLMEK İSTEMİYORUM





Ama gökyüzü çok güzel, ben ölmek istemiyorum
Bir orman var ki... yemyeşil... İçinde türlü kuşlar, çiçekler, hayvanlar...
Bazı hayvanlar çok vahşi... Yanına yaklaşmaya korkarsın.
Ne saçma... en vahşi olanının bu hayvanlardan korkması... öyle değil mi?..
Bir kurt mesela ya da bir aslan fiziksel ihtiyaçlarını karşılamak için kaç tür hayvan avlıyordur?
Oysa insan, en vahşi olanı, yalnızca kendi zevki için kaç tür yok etti? Yok timsah derisinden çanta yok ceylan derisinden koltuk... Bir de üstüne bu hayvanları görüp korkmak? Absürt komediden ne farkı var bu durumun?..
Çelişkilerle dolu bir dünya... Böyle bir tür, insan, olarak hayata gelmek ayrıcalıklı bir şey mi yoksa tam tersine utanılacak, üzülünecek bir şey mi?..
Bunları düşününce diyorsun ki...
Gökyüzü çok güzel ve ben bunu da mahvetmemek için ölmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder