27 Şubat 2019 Çarşamba

2019 FİLMLERİ #3


Into the Wild




Yıllardır önerilen o filmi izleme vaktim nihayet geldi. :D Film bana hemen hemen tüm duyguları yaşattı. Böyle filmleri seviyorum. Sadece komedi, aksiyon ya da aşk odaklı olduğunda film bence yetersiz oluyor. Bu film beni hem duygusallaştırdı hem güldürdü hem de heyecanlandırdı. İzlerken aklıma Kaptan Fantastik geldi. Onlar da doğada yaşayan bir aile. Ancak Into the Wild çok daha iyi bir sona sahipti, gerçekçi. Zaten biyografik filmlerin en çok bu özelliğini seviyorum. Sahneler gerçeklikten kopmadığında her şey daha güzel oluyor. :)

Ancak benim yaşayamayacağım bir hayat bu. :)

2 yorum:

  1. güzel filmdi. şehir insanıyım diyosuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehirde doğup büyüdüğüm için alışkanlıklardan vazgeçmek zor olsa gerek. :) Doğa sevilir elbet ama daima o şekilde yaşayamam muhtemelen :)

      Sil