7 Nisan 2019 Pazar

PAZAR ALINTILARI #7



  • ·         İnsanın işini severek ve isteyerek yapmasının bir önemi yoktu. Aksine, önemli olan şey, ne kadar kısa sürede ne kadar çok işin yapıldığıydı.

  • ·         İnsan hep yeni bir şeyler alırsa, canı sıkılmaz.

  • ·         Yaşamda esas önemli olan insanların bir yerlere gelmeleri, yükselmeleri, bir şeylere sahip olmalarıdır. Kim ötekilerden daha öndeyse, daha iyi yerdeyse ve daha çok şeye sahipse başka şeyler de kendiliğinden gelir. Dostluk, arkadaşlık, sevgi, şeref gibi.

  • ·         Şimdiki zaman olmazsa ne geçmiş olur ne de gelecek.


11 yorum:

  1. değişik klişe olmayan görüşler...

    YanıtlaSil
  2. İşini severek yapma konusunda tamamen zıt düşünüyorum:)))bu kitabın ününü çok duydum ama eline sağlık İrem'ciğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten kitapta bunun tam tersini savunuyor; ancak yaşanan kapitalist dünyanın eleştirisiydi o cümle. Tek cümle olarak paylaşılınca öyle yanlış anlaşılıyor tabii benim hatam :)

      Sil
  3. Paylaşımların akışıma düşüyor mu emin olamadım..kontrol edeceğim bakayım...:)

    YanıtlaSil
  4. melabaağ iyisin de miiii :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar sizi yeni keşfettim :)

    YanıtlaSil
  6. Oğlum okudu ama ben henüz okuyamadım. Tatilde okurum inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi edersiniz, asıl ailelerin okuması gereken bir kitap bence :)

      Sil