20 Şubat 2019 Çarşamba

2019 FİLMLERİ #1


Bandersnatch 5/5




Gönül isterdi ki filmler hakkında uzun uzun yorum yapayım; ama film yorumu yapacak kadar tecrübeli ve bu konuda kültürlü değilim. :D O yüzden kısaca fikrimi söylemekle yetineceğim.

Bu benim için filmden ziyade oyun gibiydi. Bu beğenmedim demek değil. Ben bu tür kitapları da severim, bu filmi de çok sevdim. Hatta oldukça zor bir yapım aşaması olduğunu düşündüğüm için tebrik ediyorum. 2 saatlik bir film yıllarca anca çekilirken böyle bir film kim bilir ne kadar uğraştırıcı olmuştur. Bir de internette yorumları okurken üşenmeyip tüm seçenekleri deneyerek harita çıkaranları gördüm. Onların da emeğine sağlık, o da kolay bir şey değil. :) Ben bu filme 5 üzerinden 5 puan veriyorum. :) Sıradışı bir film olmuş, belki bu tür yapımların sayısı artar. :)
Ha bir de bu film için netflix üyeliği başlattım merakımdan, daha ne diyeyim. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder