3 Temmuz 2019 Çarşamba

Kaynaşma Mimi:Büyük Blog Yazarları Birliği

Dün Deep'ten gördüğüm ve sorularını çok sevdiğim için yapmam istediğim bir mim :)
Soruları yanlış anlamadıysam Blogger Ajandası hazırlamış. Kendisini bu vesileyle tanımış ve takip etmiş oldum. Şimdiii... Sorular! :)

1.Sizi tanımak istiyoruz dersek buraya adınız, bloğunuz ve sizi anlatan bir kelime nedir?
Adım İrem :) Bloğum hayatta deneyimlediğim şeyleri paylaşmak için bir araç benim için. Eskiden Uzaklarda Arama ismiyle devam ediyordum; ancak bazı sebeplerden dolayı bu yeni blogu açtım :) Beni anlatan kelime sanırım sabır olabilir. :)

2- Sosyal medya hesaplarınızı bizimle paylaşır mısınız?
Sayfanın yan tarafında bulunan izleyicilerin altında Instagram ve Twitter hesaplarımı görebilirsiniz. Ancak yine de buraya da yazayım.

3- İlk blog yazmanıza referans olan kişi veya blogla tanıştığınız anı hatırlıyor musunuz?
Ben ilk blog okuduğumda Müjde ablamın blog sayfasına denk gelmiştim yıllar önce. O günden beri hep takip ederim kendisini :) Kendisi Bücürük ve Ben blogunun sahibi. Aşağıya da linkini koyuyorum :)

4- Sosyal medya üzerinde hangi yazarlar grubunda bulunuyorsunuz?
Bulunmuyorum :)

5- Ünlü sosyal ağı facebook.com üzerinde siteniz yasaklandı mı? Yasaklandıysa bir çözüm üretebildiniz mi?
Blog ve sosyal medya hesaplarımı ayrı tutuyorum ve öyle bir şey yaşamadım hiç.

6- Bloglarımız için sizce hangi platform daha iyi  Blogspot / Wordpress & diğerleri?
Ben burada başladığım için Blogspot diyeceğim. :)

7- Kaç bloğunuz var?
Sadece bu :)

8- Bloğunuzun toplam sayfa görüntüleme sayısı kaç?
Açtığımdan beri çok nadir ilgilenme şansım oldu. O yüzden bir hayli düşüktür. 219'muş :)

9- Bloğunuzda reklam yayınlıyor musunuz?
Hayır.

10- Misafir yazar olarak yazdığınız blog var mı?
Yok. Kendi bloguma yeterince ilgi gösteremiyorum ki daha :)

11- Daha önce bir Hacker ile karşılaştınız mı?
Twitterda böyle biriyle karşılaşmıştım. Eski hesabım hacklenmişti. Ama böyle şeyleri pek takmam. 

12- Hedefinizde nasıl bir blog yazarı olmak var?
Bir tek dileğim vaaar... İstikrarlı olmak :) Blogda bunu bir türlü başaramıyorum.

13- Arama motoru optimasyonu (Seo) bilginiz var mı?
Normalde içerik editörlüğü yaparak para kazandığım için elbette var. Ancak blogum için bunu uygulamıyorum. Bunu iş olarak görmeye başladığım an bırakıyorum çünkü :)

14- Blog yazarlığını önerir misiniz? Evetse nedeni?
Kişiye göre değişir. Ben mutlu olduğum için öneririm; ama düşünüldüğü kadar kolay bir şey olmadığını savunuyorum. 

15- Kitap okuma oranınız nedir? (10 üzerinden)
Bugünlerde 6 diyebilirim.

16- Diğer blog yazarı arkadaşlarınızı nasıl takip ediyorsunuz? Okuma listesi kullanıyor musunuz?
Takip ettiğim blogların yazılarına genelde gün sonunda bakarım :)

17- Blog sahipleriyle etkinlik yapıyor musunuz? Hangi etkinliklere katılırsınız?
Bazen çekilişlere katılıyorum; ama çekilişe katıldığımı unutup kontrol dahi etmiyorum :D  Ve bir de mimler var. Bu blogumda ilk olsa da eskiden bir hayli severdim ve yapardım. Hatta bir ara mim o kadar tutmuştu ki herkesin blogu mim yazısıyla dolmuştu :)

18- Sosyal medya üzerinde blog linklerine karşılıklı beğeni yapar mısınız?
Bazen beğeniyorum; ama sosyal medya ve blogun iç içe geçme durumunu pek sevmem.

19- Bugüne kadar kaç mim cevapladın? Hoşuna giden bir mim?
Bu blogda ilk oluyor :D Kutlarım :)

20- Ünlü bir blog yazarı olsaydın, siyaset yapar mıydın?
Ben arada siyasi içerikte yazılar yazarım. Ama benim blogum genel. Yani sadece o konuya yoğunlaşmam. 

21- Bu mimi cevaplamasını istediğiniz üç blog yazarı arkadaşınızı davet eder misiniz?
Ya bunu sormayın işte. :) Kim isterse yapsın bence güzel sorular. :)

4 yorum:

  1. İrem'ciğim, öncelikle twitter hesabının olduğunu bilmiyordum hemen takibe aldım.:) Aaaa! İlk blog okurken benim sayfama mı denk geldin çok sevindim buna yaaa, inanılmaz sevindim. Uzaklarda Arama favori bloglarımdandı, kapatınca çok üzülmüştüm biliyorsun zaten iyi ki, bunu açtın. Görüntülenme sayın için düşük deme canısı, benim Karpuz Apartmanı hariç son yazılarım 40- 60 arası...üç haneli değil. Her gün yaz zamanla daha da artar ki, hak ediyorsun.
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygulandım hatta soruya cevap verirken :) İyi ki varsın :)

      Sil
  2. heey yaaa hep buralarda olalım yaaa. sen zaten demirbaşlardansın kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle istiyorum; ama bazen bir ara veriyorum uzun süre yokum :) Hiç memnun değilim o özelliğimden :)

      Sil